پایگاه خبری اقتصاد دریایی

کد خبر: ۶۵۳۲
۱۵ مرداد ۱۴۰۳ | ۰۰:۵۱
اقتصاددریایی - مسئول میز ملی گردشگری دریایی، ساحلی و تالابی کشور از برگزاری تور آشناسازی الگویی در زمینه گردشگری سلامت، کودک و توان خواهان در پهنه‌های دریایی، ساحلی و تالابی کشور خبر داد.

برگزاری تور گردشگری دریایی ویژه توان خواهان

به گزارش اقتصاددریایی، مهدی شیرخانی در گفتگو با خبرنگار مانا از برگزاری تور آشناسازی الگویی در زمینه گردشگری سلامت، کودک و توان خواهان در پهنه های دریایی، ساحلی و تالابی کشور با همکاری سایر میزهای تخصصی گردشگری فعال در معاونت گردشگری وزارت میراث فرهنگی خبر داد.

مسئول میز ملی گردشگری دریایی، ساحلی و تالابی کشور، بیان داشت: پیشنهاد شده این تور آشناسازی الگویی در نیمه دوم سال و زمان مساعد آب و هوایی در جزیره قشم برگزار شود؛ همچنین پیشنهادی برای برگزاری این تور در پهنه‌های ساحلی خوزستان داشته‌ایم.

وی یادآور شد: گردشگری دریایی بر پایه توریسم خانواده محور و امکان دسترسی برای سالمندان و معلولان و تردد راحت در سواحل شنی و ایجاد تسهیلات برای استفاده از امکانات توریسم دریایی در دستور کار میز ملی گردشگری دریایی قرار گرفته است.

مسئول میز ملی گردشگری دریایی، ساحلی و تالابی کشور، ادامه داد: ایجاد انسجام سازمانی برای پیاده سازی طرح اجرایی اولین سایت گردشگری دریایی، ساحلی و تالابی دسترس پذیر در کشور با همکاری مشترک سازمان بهزیستی کشور، سازمان بنادر و دریانوردی، سازمان حفاظت محیط زیست، وزارت میراث فرهنگی و شهرداری‌های شهرستان‌های ساحلی در دست پیگیری است.

وی توجه به نیازهای افراد توان خواه جامعه ایرانی در زمینه توریسم دریایی، ساحلی و تالابی بسیار حائز اهمیت دانست و اظهار داشت: امیدواریم شاهد توجه بیشتر مسئولان دولتی به ویژه سازمان بهزیستی به این مهم و در اختیار گذاشتن تسهیلات کافی به سرمایه گذاران بخش خصوصی علاقه‌مند به ورود در زمینه ساخت تجهیزات توریسم دریایی ویژه توان خواهان باشیم.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
نظر:
نیازمندی‌ها
پیشخوان روزنامه