پایگاه خبری اقتصاد دریایی

کد خبر: ۵۹۷۹
۲۶ خرداد ۱۴۰۳ | ۱۸:۳۳
اقتصاددریایی - مدیرکل بنادرودریانوردی امیرآباد با اشاره به پیشنهاد سرمایه گذاری اپراتور تخلیه و بارگیری در این بندر، گفت: با برنامه ریزی صورت گرفته، تجهیزات عملیات تخلیه و بارگیری در بندر امیرآباد متناسب سازی می شود.

تجهیزات بندر امیرآباد متناسب سازی می‌شود

به گزارش اقتصاددریایی، محمدعلی موسی پور گرجی در نشست با مدیران اپراتور تخلیه و بارگیری بندر امیرآباد تاکید کرد: با زیرساخت های ایجاد شده، ارتقای ظرفیت نگهداری کالاهای اساسی و به تبع آن تردد بیشتر شناورها به بندر امیرآباد، لازم است تا توان تجهیزات تخلیه و بارگیری این بندر نیز متناسب سازی شود تا بهبود مدت زمان سرویس دهی و کیفیت خدمات محقق شود.

مدیر کل بنادر و دریانوردی امیرآباد افزود : علی رغم استقرار و در دست استفاده بودن تجهیزات مورد نیاز در اسکلاه ها و محوطه های بارانداز بر اساس قرارداد فیمابین بندر امیرآباد با اپراتور تخلیه و بارگیری، این تجهیزات کافی نسیت و به روز رسانی و خرید تجهیزات جدید ضروری به نظر می رسد.

محمد علی موسی پور اعلان داشت : با توجه به سیاست های سازمان بنادر و دریانوردی در سال جاری، برنامه ریزی های لازم برای خرید تجهیزات بندری و دریایی برای بنادر کشور صورت پذیرفته منتهی مشارکت بخش خصوصی و اپراتورهای تخلیه و بارگیری هم می تواند به این امر سرعت بخشیده و سازمان بنادر هم با ارئه تسهیلات از توان بخش خصوصی حمایت می کند.

وی با اشاره به درخواست های مکرر صاحبان کالا به منظور تسهیل و تسریع در انجام خدمات خاطرنشان کرد : یکی از دغدغه های اصلی سرمایه گذاران و صاحبان کالا، کمبود تجهیزات تخلیه و بارگیری است که باید بر اساس نرم استاندارد عملیات بندری متناسب گردد.

مدیران هولدینگ تخلیه و بارگیری نیز در این نشست بر به کارگیری تمام توان خود برای افزایش تجهیزات و سرعت در عملیات، سرمایه گذاری جدید بر اساس سیاست ها و قوانین سازمان بنادر و دریانوردی تاکید کردند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
نظر:
نیازمندی‌ها
پیشخوان روزنامه