پایگاه خبری اقتصاد دریایی

کد خبر: ۵۴۵۴
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ | ۱۷:۵۹
 اقتصاددریایی - فرمانده مرزبانی استان بوشهر گفت: با رصد و اشراف اطلاعاتی و اقدامات هدفمند عملیاتی یک فروند شناور حامل خودرو‌های خارجی قاچاق در بوشهر توقیف شد.

یک فروند شناور حامل خودرو‌های خارجی قاچاق در بوشهر توقیف شد

به گزارش اقتصاددریایی، سرهنگ عبدالله خسروی در گفتگو با خبرنگار مانا در بوشهر با اشاره به رصد شبانه‌روزی مرز دریایی خلیج‌فارس و سواحل استان بوشهر اظهار داشت: برخورد با قاچاق کالا، مواد مخدر و صید غیرمجاز در دستور کار مأموران مرزبانی استان قرار دارد.

وی از مجهز شدن فرماندهی مرزبانی استان بوشهر به امکانات نوین خبر داد و بیان کرد: با تجهیز مرزبانی به وسائل پیشرفت امکان دسترسی به همه نقاط مرز دریایی خلیج‌فارس و سواحل استان فراهم شده است.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر افزود: مرزبانی استان بوشهر به دوربین‌های الکترونیکی و اپتیکی، امکانات پهپادی و مدیریت هوشمند مرز مجهز شده است.

خسروی در ادامه از توقیف یک شناور حامل خودرو خارجی قاچاق خبر داد و تصریح کرد: با رصد و اشراف اطلاعاتی و اقدامات هدفمند عملیاتی یک فروند شناور حامل خودرو‌های خارجی قاچاق توقیف شد.

وی افزود: از این شناور دو خودروی خارجی تویوتا لندکروز توقیف و دو نفر به مراجع قضایی استان بوشهر معرفی شدند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر تصریح کرد: براساس نظر کارشناسان ارزش این دو خودرو خارجی قاچاق افزون بر ۷۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

خسروی ضمن تقدیر از همکاری مرزنشینان بوشهری اضافه کرد: برخورد قاطع و جدی با قاچاقچیان کالا و ارز نظام اقتصاد داخلی را پویا و متعادل می‌کند و مرزبانان استان با تعامل دستگاه قضایی با پدیده قاچاق برخورد قاطعانه می‌کنند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
نظر:
نیازمندی‌ها
پیشخوان روزنامه