پایگاه خبری اقتصاد دریایی

کد خبر: ۴۵۸۰
۱۲ اسفند ۱۴۰۲ | ۰۸:۵۶
اقتصاددریایی -جزیره قشم یکی از رویایی‌ترین و زیباترین جزیره‌های جنوبی ایران است که در فصول مختلف و همچنین در تعطیلاتی همچون نوروز مسافران و گردشگران زیادی را جذب می‌کند. این جزیره سرشار از زیبایی‌های فریبنده همراه با طبیعت بکر است که در کنار سواحل متفاوت و چشم‌نواز، جذابیت سفر به قشم را دوچندان می‌کند. یکی از تفریحات قشم بازارهای سنتی و پاساژهای آن است که تجربه فراموش‌نشدنی و خریدهای متنوعی را برای گردشگران فراهم می‌کند.

ارزانترین بازارهای قشم برای نوروز ۱۴۰۳

به گزارش اقتصاددریایی،کاماپرس در این گزارش ارزانترین بازارهای قشم برای نوروز ۱۴۰۳ را معرفی می‌کند.

1-بازار دو دلفین قشم

مرکز خرید دو دلفین یکی از بازارهای معروف در جزیره قشم است که در سال 1386 در مساحت 20 هزار متر مربع ساخته شده و 750 فروشگاه مختلف دارد. آدرس و محل این بازار طوری است که به‌راحتی می‌توانید به آن دسترسی داشته باشید. علاوه بر آن باید بدانید که بیشترین فعالیت این بازار در زمینه پوشاک است که با قیمت‌های باورنکردنی به خریداران عرضه می‌شوند. اگر به دنبال اجناس ارزان‌قیمت هستید در این بازار می‌توانید اجناس دلخواه خود را پیدا کنید.

2-بازار مرجان قشم

یکی از بازارهای ارزان جزیره قشم بدون شک مرکز خرید مرجان بوده که در دو ساختمان مجزا طراحی شده است. در طبقات اول و دوم این پاساژ، مغازه‌ها و واحدهای اداری مختلفی برای ارائه خدمات به مسافران واقع شده است. در طبقه اول آن یک فروشگاه مواد‌غذایی بزرگ و رستورانی به نام جزیره وجود دارد ‌که گردشگران می‌توانند انواع غذاهای محلی را میل کنند. علاوه بر آن در این پاساژ فروشگاه‌ها، لوازم بهداشتی را با قیمت‌های مناسب ارایه می‌کنند.

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
نظر:
نیازمندی‌ها
پیشخوان روزنامه