پایگاه خبری اقتصاد دریایی

کد خبر: ۴۴۶
۲۶ خرداد ۱۴۰۰ | ۱۹:۲۹
از واکس مو برای حالت دهی و استحکام فرم مو استفاده می‌شود. این محصول قادر است که برای مدت طولانی مو‌ها را خوش فرم و براق نگه دارد.

واکس موی رنگی

بوق خبر - واکس مو یکی از کاربردی‌ترین حالت دهنده‌های مو برای آقایان و خانم‌ها به شمار می‌رود.

از واکس مو برای حالت دهی و استحکام فرم مو استفاده می‌شود و علاوه بر این واکس مو مانند ژل باعث خشک شدن مو‌ها نمی‌شود و به آن‌ها حجم بی نظیری را می‌بخشد.

همچنین این محصول قادر است که برای مدت طولانی مو‌ها را خوش فرم و براق نگه دارد.

روش زدن واکس مو به صورت اصولی از اهمیت زیادی برخوردار می‌باشد و بهتر است شما اطلاعات لازم را در این زمینه داشته باشید.

واکس موی رنگی

اگر شما بین استفاده از ژل مو و واکس مو مردد مانده اید بهتر است از واکس مو استفاده نمایید، زیرا واکس مو نسبت به ژل دارای مزایای بیشتری است و علاوه بر این به مو‌ها فرم و حالت بی نظیری را می‌بخشد.

واکس مو‌ها در انواع مدل‌های مختلف رنگی و بدون رنگ موجود می‌باشند و شما می‌توانید با توجه به نیاز خود از بین آن‌ها واکس مویی کاربردی را انتخاب نمایید.

توجه داشته باشید که اگر مدل موی فر دارید می‌توانید به کمک واکس به فر مو‌های خود حالت بدهید و آن‌ها را مرتب نمایید.

واکس موی رنگی

روش استفاده از واکس موی بدون رنگ

۱. ابتدا به کمک شانه یا برس مو‌های خود را شانه بزنید سپس به مو‌ها فرم دلخواه خود را بدهید.

۲. توجه داشته باشید که باید واکس را به گونه‌ای روی مو‌های خود بزنید که مو‌های شما مقداری پف کنند همچنین از فشار دادن مو‌ها باید خودداری نمایید تا موهایتان پرپشت‌تر به نظر برسند.

۳. به کمک نوک انگشت مقداری واکس را در کف دست‌های خود قرار بدهید و کف دست هایتان را به آرامی به یکدیگر بمالید سپس کف دست‌ها را که حاوی واکس می‌باشند به سطح مو‌های خود بمالید در این مرحله باید همه سطح مو‌ها به واکس آغشته شوند.

واکس موی رنگی

۴. بعد از اینکه مو‌های خود را به فرم دلخواهتان درآورید می‌توانید از سشوار استفاده نمایید. توجه داشته باشید که برای کشیدن سشوار باید آن را روی حرارت ملایم و شدت باد ملایم تنظیم نمایید.

سپس با فاصله موهایتان را سشوار بزنید با این کار حالت مو‌ها برای مدت زمان بیشتری ثابت می‌ماند.

۵. توجه داشته باشید که در زمان استفاده از واکس مو باید موهایتان را به خوبی خشک نمایید و اگر بعد از حمام از واکس مو استفاده می‌کنید باید موهایتان را به کمک سشوار خشک نمایید.

روش استفاده از واکس موی رنگی

برخی از واکس مو‌ها علاوه بر اینکه باعث فرم دهی به مو‌ها می‌شوند قادر هستند که به مو‌های شما رنگ زیبایی را ببخشند. البته این رنگ موقت می‌باشد و با یک بار شست و شو به صورت کامل از بین می‌رود. پ

برای استفاده از واکس موی رنگی باید مراحل زیر را طی کنید.

۱. ابتدا دستکش و روپوش کهنه‌ای را به تن کنید تا از کثیف شدن لباس‌های شما جلوگیری شود.

۲. موهایتان را به کمک شامپوی حجم دهنده بشویید سپس مو‌ها را خشک کنید.

۳. مقداری از واکس موی رنگی را بردارید و به آرامی روی قسمت‌هایی از مو که تمایل دارید رنگ بگیرند بزنید.

برای خشک شدن واکس روی سطح مو‌ها ۲۰ دقیقه صبر کنید و اگر تمایل دارید که موهایتان پر رنگ‌تر شوند بهتر است بعد از گذشت ۲۰ دقیقه یک لایه دیگر از واکس را روی سطح مو‌های خود بزنید.

واکس موی رنگی

۴. توجه داشته باشید که این واکس مو‌ها موقت هستند و به صورت معمول دو روز روی سطح مو‌ها باقی می‌مانند، ولی اگر شما به صورت مرتب مو‌های خود را لمس می‌کنید زمان ماندگاری واکس روی مو‌ها کمتر می‌باشد از این رو بهتر است از محصول دیگری استفاده نمایید.

۵. برای شستشوی واکس رنگی از روی مو‌ها می‌توانید از شامپو و نرم کننده استفاده نمایید و بعد از اینکه موهایتان را به کمک شامپو شستید بهتر است از نرم کننده استفاده کنید.

واکس موی رنگی

ارسال نظر
نام:
ایمیل:
نظر:
نیازمندی‌ها
پیشخوان روزنامه