اقتصاد دریایی - راههای ورود به ارتش جمهوری اسلامی ایران
الحاق اقتدارآفرین توانمندی دریایی ایران دربندر انزلی « اقتصاد دریایی» گزارش می دهد
اقتصاددریایی - ناوشکن تمام ایرانی«دیلمان» به ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش پیوست.
برای جهش راهبردی در توسعه دریا محور چکار باید کرد؛
اقتصاددریایی - راهکارهای فرمانده کل ارتش در راستای سیاست های کلی دریامحور
بررسی «اقتصاددریایی» از ارکان دسترسی به توسعه دریا محور در ایران
اقتصاددریایی - نقش منابع انسانی در توسعه دریا محور، مهم و اهمیت پدیده توسعه منابع انسانی به عنوان اصلی ترین و مهم ترین سرمایه عنوان می شود. اگر منابع انسانی نباشد، اقتصادی نیست، گردشگری وجود ندارد. انسان مهمترین عامل در فرآیند تولید است.
اقتصاددریایی - «دیلمان»، جدیدترین، پیشرفته ترین و پنجمین فروند از ناوشکنهای پروژه موج و از کلاس جماران است.
آسیب شناسی« اقتصاددریایی» از ابعاد فنی و تخصصی مگاپروژه های حکمرانی دریامحور محلی در هرمزگان
اقتصاددریایی _ به دلیل جدید بودن مفهوم شهر لجستیکی در ادبیات مدیریتی و توسعه، تعاریف زیادی برای آن ارائه نشده است. در برخی منابع علمی و کتاب ها، شهر لجستیکی چنین تعریف شده است: « شهر لجستیکی یک تمرکزیافتگی جغرافیایی است که با یک دروازه تجارت جهانی مرتبط بوده و شامل مجموعهای از زیرساختهای لجستیکی است.»
رزمایشهای دریایی امداد و نجات و امنیت پایدار برگزار میشود«اقتصاد دریایی» گزارش می دهد
اقتصاددریایی - با ابلاغ سیاستهای کلی توسعه دریامحور فصل جدیدی از اقتصاد دریایی صورت می گیرد
نزاع در تنگه راهبردی «بابالمندب»
اقتصاددریایی - پژوهشگر اقتصادی یمنی در گفتوگو با العربی الجدید در این خصوص گفت: آنچه در دریای سرخ رخ میدهد تحولی حساس و بزرگ است و به دلیل تداوم تجاوزهای رژیم صهیونیستی در نوار غزه و حمایتهای گسترده آمریکا و اروپا از اسرائیل و همدستی شرمآور برخی کشورهای عربی، این تحول پیامدهایی در منطقه به دنبال خواهد داشت.
سریال ادامهدار مشکلات صید و صیادی
اقتصادریایی - جدا از آمارهای شیلات گیلان در حوزه آبزی پروری، تولیدات شیلاتی و صید و صیادی، که در برخی بخشها امیدوارکننده و در برخی بخشها نیازمند کار جهادی است، اما به نظر میسد دغدغه مشترک جامعه صیادی گیلان و حتی کشور روی دو محور «بیمه» و «سختی کار» می چرخد، مسألههایی که تاکنون به صورت جدی و میدانی به آنها پرداخته نشده و به عنوان مطالبه جدی جامعه صیادی تلقی
میشوند.
خسارت ۷ تا ۱۲ میلیاردی دزدی دریایی؛ « اقتصاد دریایی» بررسی می کند
اقتصاددریایی - شاخص موسوم به «مالیات دزدی دریایی» که یک معیار کل پارامترهای آسیب اقتصادی ناشی از این فعالیت مجرمانه است، شامل هزینه پرداخت باج به دزدان دریایی، نگهداری نیروهای دریایی بین المللی برای انجام عملیات ضد دزدی دریایی، استقرار اجباری کشتیها برای دور زدن «مناطق پرخطر»، تجهیزات کشتیهای تجاری با وسایل مدرن حفاظتی در برابر حملات دزدان دریایی، هزینههای خدمات امنیتی، هزینههای رسیدگیهای قانونی و زندانی کردن دزدان دریایی دستگیر شده است.